tyresoif

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Thomas Brejding - 8 oktober 2011 20:28

Dåligt taktiskt genomfört:


Lås ner förstaattacken bakåt.

Spela snabbt, men genom att såga och slå inga chanspassningar så får vi ner tekniska felen.

Den som såg matchen kan knappast ha trott att detta var instruktionerna innan match.


Vi blev sönderkontrade på vårt eget slarv.

Ricoh utnyttjade våra teniska fel till fullo. 39-32. Inget att skylla på annat än vår egen insats.


************

Tänk om sekritariatets blunder hade varit matchavgörande. Blåste av för felaktigt byte och när domarna frågade vem de skulle ta ut kunde de inte svara. Nu var ställning sju ner. Tänk om det stod lika. Då hade jag gått i taket.


Randominlägg, jag vet, men jag var tvungen att skriva något.


Första förlusten på 23 sereiematcher och jag HATAR att förlora.

Presentation


Tyresö IF - Ständig förbättring

Omröstning

När åker Brejding på sin första förlust i seriespel med Tyresö
 Mot Strömnäs
 Mot Ricoh
 Mot RP
 Mot Cyrus
 Långt senare på säsongen
 Blir obesegrade iår.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards